Kiss József Zsolt mentálhigiénés szakember

Kiss József Zsolt mentálhigiénés szakember

BEMUTATKOZÁS

2020. március 31. - Kiss J. Zsolt

Kiss József Zsolt mentálhigénés szakember, televíziós újságíró, asztrológus, pszichodramatista


Főbb tevékenységeim az önismeret terén:


- Asztrológiai műhelymunkák/iskola vezetése, interaktív, saját élményt is nyújtó tanulási formában
- Előadások asztrológia, ön- és sorsismeret tárgykörében
- Óraadások több szabadegyetememen
- Asztrológiai önismereti táborok szervezése, vezetése
- Alkalmanként elsősorban önismereti célú kommunikációs tréningeket tartok
- Személyiségfejlesztő, pszichodráma csoportok vezetése
- Személyes horoszkóp elemzés (jelenleg csak tanítványoknak)

Előadásaimról, programjaimról az Események, előadások résznél tájékozódhatsz.


kissjozsefzsoltprofil.jpgMagamról:
Mióta értelmesebb emberi tudatra ébredtem, mindig foglalkoztatott a megfoghatatlan. Már 8 évesen amikor először belenézhettem egy nagy felbontású távcsőbe és végig pásztázhattam a Hold felszínét, akkor éreztem egy nagyon komoly elhívást. Akkor még nem tudtam, hogy a Transzcendens irányba. Minden esetre először amatőr szinten elkezdtem csillagászkodni, majd a gimnáziumi éveim alatt egyre inkább rájöttem, hogy a dolgok mögött mindig az összefüggések érdekelnek, és azoknak a lényegét eléggé hamar átlátom. Akkor ezt még nem tudtam, hogy mindez Holisztikus gondolkodásnak is nevezhető.

Ezt követően a "tapasztalaton túli" irányába a dolgok lényegének keresési igénye, ez a bizonyos fentebb említett hozott látásmód és a saját magammal és életemmel való nehézségek tovább inspiráltak. Pontosabban a számomra nehéz sorsomnak köszönhetően elindultam egyfajta önismereti és szellemi útkeresésben. Ez utóbbi tekintetében eleinte a keresztény, majd a buddhista úton tettem ezt, és végül egy jó ideje a jóga ösvényén haladok.
A filozófia egyébként mindig érdekelt. Előbb azt tanultam, majd médiát és néhány önismereti, személyiségfejlesztő módszert, s legutóbb mint mentálhigiénés szakember, szereztem diplomát.  Mindezzel párhuzamosan, egészen fiatalon a sors a televíziózáshoz, később részben a rádiózáshoz is vezetett. Egy ideig újságíróként is megnyilvánultam az írott sajtóban, majd online felületeken, főként társadalomkritika, önismeret, spiritualitás tárgykörében, az akkori hitem szerint, segítő formában. Ezek a mai napig is jelen vannak az életemben, - arányában a korábbiakhoz mérten jóval kisebb mértékben. Úgy vélem ugyanis, hogy a média egy eszköz, ami olyan, mint egy kés, amit lehet arra is használni, hogy valakit megszúrunk vagy éppen kenyeret vágunk és enni adunk. Amiben hiszek az az, hogy a sajtó ha már ekkora jelentőségű manipulációs eszköz és közvetítő közeg, akkor ezen keresztül lehet - emberi értelemben - fejlesztő, öntudatra és szeretetre ébresztő üzeneteket is átadni. Ám a tudatosság tágítását elsősorban saját önismeretemben és az ilyen jellegű segítő hivatásomban gyakorlom leginkább.


kiss.pngTovábbá az elektronikus sajtó területén is olykor közvetítőként máskor pedig önmagamon keresztül előadóként nyújtok olyat, amit a jelenlegi tudat és személyiségi szintemen képes vagyok, és meggyőződésem szerint építő.
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kissjozsefzsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr1015577212
süti beállítások módosítása